Czym się zajmuję?





Dominuję prawie codziennie, można powiedzieć że weszło mi to w krew. Może zdarzyć się, że zmienię rolę, są to jednak bardzo sporadyczne przypadki. Lubię bawić się w ekscytujący, lecz bezpieczny sposób. Dlatego też, praktyki które mnie nie interesują to :

- Zabawa igłami,
- Przypalanie,
- Kastracja,
- Cokolwiek związanego ze zwierzętami.
- Praktyki wiążące się z ostrymi narzędziami

Lista praktyk, które lubię i stosuje na szczęście jest bardziej obszerna. Co lubię?

- Biczowanie
- Pissing
- Feminizacja
- Adoracja stóp
- Zabawa z woskiem
- CBT
- Pasy cnoty
- Human ATM/Money Slave
- Kontrola orgazmów
- Strap-on
- Deprawacja sensoryczna
i inne.

Aby zaoferować mi swoją służbę przeczytaj stronę z wariantami służby, a następnie wypełnij ankietę.
http://goo.gl/forms/Naonh960iS

Queen Lily

Zajmuję się dominacją na co dzień. Częściej w wersji realnej, lecz postać wirtualna ostatnio wzbudziła moje zainteresowanie. Mam nadzieję, że w ten sposób uległość stanie się dla was bardziej dostępna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz