Warianty służby




Warianty służby





Dominacja grupowa


Polega ona na formowaniu sfory psów o podobnych zainteresowaniach i fetyszach. Jesteś nowy i chcesz spróbować? Ta opcja wiąże się z małymi kosztami i jest dobrym początkiem. Gdy sfora osiągnie 5 osób, raz w miesiącu wybiorę psa, który będzie mógł stawić się na sesję realną. Spotkania sfory odbywają się za pomocą konferencji na skype, z wcześniej ustalonym terminem w kalendarzu. Odbywają się one minimalnie 2 razy tygodniowo, lecz zwykle częściej. Płatność tygodniowa to 40zł.

Dominacja indywidualna

Opcja jednorazowa - Jeśli nie uważasz, że chcesz od razu być czyjąś własnością, możesz spróbować dominacji jednorazowej. Jest ona płatna z góry od minuty. Minimalna długość sesji to 30min, a cena za minutę to 4zł.
Opcja na dłużej - Gdy postanowisz, że chcesz zostać moją zabawką na stałe, możemy wejść w stały układ. Cena tygodniowa jest do ustalenia.
Dominacja realna

Odbywa się u mnie, w Krakowie. Przed spotkaniem rozmawiamy telefonicznie na temat scenariusza i sposobu odbycia się sesji. Koszt sesji realnej to 300zł za 1,5h.

Po zastanowieniu się wypełnij tą ankietę : 
http://goo.gl/forms/Kx8bNW9qfm

Queen Lily

Zajmuję się dominacją na co dzień. Częściej w wersji realnej, lecz postać wirtualna ostatnio wzbudziła moje zainteresowanie. Mam nadzieję, że w ten sposób uległość stanie się dla was bardziej dostępna.

1 komentarz:

  1. Pani blagam Cie przyjmij mnie na sluzbe wirtualna bede Pani wiernie sluzyl

    OdpowiedzUsuń